#   /   #   /   #
Del
Facebook Twitter LinkedIn Google+
Inge Hofstad Kjeilen
Inge Hofstad Kjeilen
Head of Online Video
RED Media Consulting
Send e-postKontakt Inge Hofstad Kjeilen

Tilbyr programmatic buying hos en TV-kanal

RED Media Consulting er først ute i Norge med å kjøpe programmatisk hos en TV-kanal.
Publisert: 29. april, 2015

MTG annonserte nylig at de som første mediehus i Skandianavia muliggjør kjøp av Web-TV reklame via datadreven reklamebørs, også kjent som programmatiske kjøp.

RED Media Consulting og vår programmatiske avdeling D-matic ser på dette som et stort skritt i riktig retning, og vi er stolte av å være først ute med programmatiske kjøp hos MTG. Dette betyr at vi nå kan tilby alle våre annonsører datadrevne kjøp på TV3 Play, Norges eneste kommersielle langformat Web-TV kanal. Ved å kjøpe programmatisk får vi mye større muligheter for å segmentere hver enkelt kampanje mot riktig målgruppe, samtidig som vi kontrollerer hvor mange ganger hver seer blir eksponert for reklamefilmen, uavhengig av om de ser den på VGTV, TV3 Play, Aftenposten, Dagbladet, ABC Startsiden eller Youtube.

TV3 Play har mange spennende programmer som til sammen blir sett av 700.000 personer hver uke! Ved at RED Media Consulting nå er tilkoblet og har mulighet for å gjøre datadrevne kjøp sikrer vi at hver annonsør kan kjøpe Web-TV kampanje på mest mulig optimal måte ved å treffe den riktige seeren til riktig tid.

Skrevet av:
Inge Hofstad Kjeilen / Head of Online Video / RED Media Consulting
Inge leder Online Video satsingen til RED og er ansvarlig for produktutvikling og det faglige på dette området. Han har tidligere jobbet innen digital markedsføring og har en mastergrad i strategisk markedsføringsledelse fra BI. Med bred erfaring og en lidenskap for dataanalyse er målet alltid å finne innsikt som kan anvendes i praksis for å skape bedre resultater for våre kunder.
Send e-postKontakt Inge Hofstad Kjeilen